onsdag 9 november 2011

Då ska vi se....




.....vem vinnaren blir! Hann inte skriva något inlägg här igår kväll, men nu fick jag lite tid till det. Först vill jag verkligen tacka alla rara som ville vara med i denna utlottningen och som gjort sig besvär med det. Varmt tack! Nu har jag några nya bloggar att titta in till :) Roligt! Och roligt att även några av er "gamla" bloggvänner ville vara med! Det är både spännande och kul att få lotta bort något. Det gör en glad :)


Äldsta dottern är hemma på besök och hon drog den vinnande lotten i går kväll. Den som lotten föll på är:


Mia stickar!


Stort grattis Mia!! Garnerna kommer snart på posten. Du får två nystan Malin, mohairgarn från Coats á 50g i blått och två nystan acrylgarn (de två sista ej från butiken) i  gråblått från Italien á 50g.




Hoppas att garnerna kan bli till något kul stickprojekt :)    


/Lilli  

7 kommentarer:

  1. Stort grattis till vinnaren! Fast lite avis blir man ju förstås... ;)

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj så överraskad och glad jag blir! Då har jag något spännande att se fram emot!
    Miastickar

    SvaraRadera
  3. Tack för tävlingen och grattis till Mia!

    SvaraRadera
  4. Grattis Mia.
    Jag kom nog in lite för sent för att orka, men du har väl fler längre fram kanske?

    SvaraRadera
  5. Grattis.. o tackar för tävlingen... ha de bra!

    SvaraRadera