måndag 29 mars 2010

Från Rio de Janeiro!




Varmt tack till Anelias Hantverk för denna uppmuntran!

Denna award kommer från Rio de Janeiro i Brasilien
och översatt från Portugisiska blir det
"detta är en blogg med charm"

Men denna medföljer en regel som är:

1. Lägg ut awarden
2. Ge den till 12 personer
3. Link till dem du ger den till
4. Meddela till dem som du ger den till
5. Meddela vem du fått den från

Jag ger med glädje denna award vidare till er nedan, och jag hoppas att ni vill ta emot awarden, (med medföljande regler) från mig :) Det skulle göra mig glad!

1. Mormors bod

3. Eva i Halmstad
4. Handarbetskorgen
5. Novisen handarbetar
6. Stickfantasi
7, Stick-terapi
8. Utsikt från Vävstugan

10.Rosenvante
11.Nyanser av Vitt
12.Irenes Hus

Önskar er alla fortsatt inspiration och entusiasm i ert hantverk! /Lil

8 kommentarer:

  1. Tack så mycket
    Tyvärr så är jag väldigt dålig på de medföljande reglerna men tack ändå blir så glad när jag ser att andra tycker om de jag gör.
    När jag läser din blogg förstår jag varför jag inte såg dej på Grötö.
    Må så gott de går
    Eva

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du. Jag blir jätteglad. Ska visa den i veckan
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack snälla du för den fina awarden. Naturligtvis tar jag emot den och för den vidare.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Åh, tack så mycket!
    Rengbågsfärg och Tingeling!

    SvaraRadera
  5. Bugar o tackar.
    En sådan söt award, jag känner mig väldans hedrad.
    Kram
    hoppas ryggen är bättre

    SvaraRadera
  6. Jisses vad korkad man kan va'! Jag trodde att du fått in nåt nytt gottigottgott i din garnaffär som kunde liva upp sjuka tanten här. Men nu fattar jag! Tar hem den och lägger ute i kanten och ger den till ALLA mina tiotusen besökare. Hoppas det går bra (följer ju inte riktigt reglementet förstås, men kärringen mot strömmen måste ju göra allt på sitt eget vis för att bli nöjd.
    Stort TACK till dig Lil! och en drös påskkramar om vi inte hörs innan dess.

    SvaraRadera
  7. Tack, snälla du. Ja är så glad :)

    SvaraRadera
  8. Tack snälla du för awarden! Ledsen att att det tog sån tid att tacka. Kan inte kommentera via mobilen och efter semestern tog jag lite datafri tid. Men nu är jag tillbaka och idag kommer awarden upp på bloggen!

    SvaraRadera