lördag 13 februari 2010

Garner, Aleo Vera




En vecka går ju superfort! Nu är det mer än det sedan jag skrev här sist!
Måste ge uttryck åt en positiv erfarenhet vad gäller hälsan. Har en tid druckit en Aleo Vera juice som heter Aleo Vera Gel med olika smaker. Detta för att jag har värk i kroppen och är så stel, generellt, och värktabletterna hjälper inte helt. Så jag ville testa denna juice, som är ett hälsotillskott. Och jag har faktiskt märkt skillnad!! Jag är mindre stel och med det följer mindre ont! Har prövat så mycket och blivit besviken, men denna gång märker jag en positiv skillnad! Kanske något för andra som också har värk och stelhet i kroppen!

Nu har jag lagt in de härliga eco garnerna i butiken. Såå sköna de är, i några utvalda, "dimmiga" jordfärger!

Har även fått hem det färggranna sockgarnet och till-allt-möjligt-garnet Fame Trend, i flera färgställningar. Ett roligt garn; jättefint tex till en gó sjal. Det är inlagt i butiken nu.

Har inte hunnit att lägga in mönstren till mohairgarnerna, från Canard AS i Danmark, i butiken ännu. Lägger in dem så fort jag hinner. De är på danska, men inga problem. Jag är nämligen halvdansk, så jag kan översätta eller tyda mönstren åt er. Det är fina mönster bla på sjalar.
Det var allt för nu. Lil/Emlina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar