onsdag 27 januari 2010

En kampanj


Hela havet utanför kontorsfönstret är isbelagt, sedan slutet av förra veckan, och plötsligt blir det som att se ut på en död åker. Havets ljud, dofter och ljudet från sjöfåglarna är borta. Så otroligt tyst det har blivit! Men samtidigt väldigt rofyllt! Världen utanför fönstret är nu i svart-vitt, i gråskalan, slog det mig. Har aldrig tänkt på det förut.

Men här inne är det många, varma kulörer av garner och av vävda och stickade ting. För dig som inte tittat in i emlina.se-butiken det senaste, kan jag berätta att en ny kampanj, "10 DAGARS VARAN" pågår till och med den 1/2. Det innebär att en vara får sänkt pris i 10 dagar så långt lagret räcker (kan ej kombineras med andra rabatter). Just nu är det Mohair bouclégarnet i alla färger som är den aktuella varan, med 15% rabatt till och med 1/2 alltså ( mohair bouclé på bilden ovan). Det passar bra både till vävning med en gles sked och till stickning med stors stickor 4-5 mm eller tex stickor 8 mm till en "fluffig" gles sjal.

"10 DAGARS VARAN"-kampanjen kommer att återkomma då och då i butiken framöver med olika varor.
Lil/Emlina

2 kommentarer:

  1. Hej där! dristade mig till att ge dig gôtt med reklam på min blogg för dina fina varor och bästa service. Är helnöjd med allt jag fick. TACK!! Har även länkat ordentligt både i inlägg samt lagt till dig under mina favvosar.

    SvaraRadera
  2. Tsck för ditt inlägg på min blogg och för mitt beställda kit till brickvävt band. Jag har inte börjat ännu men det kommer en rapport och en bild på min blogg så småningom.

    SvaraRadera