tisdag 7 juni 2011

Superköna garner.....




 ...finns i butikens kanonfina erbjudanden i GARNPAKETEN / STICKPAKETEN i Fyndlådan i butikens vänstermeny med superfina garner till REDUCERADE PRISER!!



Dessutom, för er, som inte får emlina.se-butikens nyhetsbrev, måste jag ju berätta att det är 50% RABATT på alla VINTAGEDUKAR och 30% RABATT MOHAIR BOUCLÈ GARN och på alla HANDVÄVDA PRODUKTER. Kanske hittar ni något ni söker....


Har bland annat suttit på altanen i helgen och stickat på min alpackafilt i det varma vädret :).... Ja, men det gick hur bra som helst i värmen faktiskt. Njöt av solen, värmen, fågelsången, havets ljud och många blandade härliga dofter från buskar, träd och blommor. Underbart! Läste också i en spännande deckare av Karin Gerhardsen, som var svår att slita sig ifrån :) Med andra ord; den var jättebra! Så jag har verkligen kopplat av.


Yngsta dottern kom hem en sväng lagom till middagen igår. Mysigt! Blir alltid så glad när de kommer hem, de små fjunen :)) Och hon ville faktiskt ha en duk som jag vävt! Flickorna ha förut tyckt att mitt handvävda inte alltid fallit dem i smaken. (Nu när hon är 19 år så kanske smaken har mognat, eller så har jag designat lite annorlunda...vem vet) Men nu ville hon gärna ha en duk till sitt soffbord i lägenheten :) Det är en svartvit duk (lite trendig, om jag säger så) i kypertvariation-teknik i halvlinne. Blev jätteglad att hon gillade den och ville ha den :)


...tills vi hörs igen /Lilli







3 kommentarer:

  1. Det är lika här faktiskt, ingen ville ha hemstickat när de var små, men nu ber de hela tiden om det och det är ju trendigt också. Man blir glad men det är ju fullt upp att hinna med allt.
    Skönt att du är så bra att du kan handarbeta igen.

    SvaraRadera
  2. Ja nu har vi en underbar tid som vi borde passa på och njuta av så mycket som möjligt! Allid roligt när barnen börjar uppskatta det man gjort!
    Ha det skönt i sommarvärmen!

    SvaraRadera
  3. Man blir alltid glad ja, både när de kommer och när de gillar det man gör :)

    SvaraRadera