söndag 6 mars 2011

För att muntra upp lite...





Tänkte bara muntra upp mig själv och kanske någon annan :) med en liten tävling! Varmt välkommen att vara med! Det hela är enkelt. Du behöver bara göra följande:



1.) Gå in på butiken http://www.emlina.se/shop 1:a sida och titta. Vilken förening får rabatt i butiken?

2.) Maila svaret, annars kanske någon tjuvkikar på ditt svar :) , till info@emlina.se senast 20/3 kl. 23.59

3.) Länka från din blogg eller hemsida hit till denna blogg. Bilden på "skylten" finns högs upp att låna. Kolla gärna att din upplagda länk har rätt adress och fungerar :)

Du som inte har någon blogg eller hemsida är självklart också jättevälkommen att delta. Skriv bara din e-postadress, så jag vet "vem" du är och kan nå dig. Om du har lust, så kan du istället för att länka, berätta för andra om tävlingen


ALLTSÅ: kolla på butikens 1:a sida vilken förening som får rabatt i butiken och maila svaret till info@emlina.se och länka hos dig till tävlingen. Lätt som en plätt!


Hoppas att det är många som vill vara med, så kan vi uppmuntra varandra. Priset är hemligt tills dragningen sker. Kanske kan det bli ett tröstpris också. Det blir något från butiken i alla fall. Så långt kan jag avslöja :) Maken och dottern hjälper mig att skriva lotter.


Väl mött!!

/ Lilli

6 kommentarer:

  1. Roligt med en tävling! Jag har mailat så jag är med!

    SvaraRadera
  2. Jag är också med. Mailar.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hej! Vill gärna vara med. Har mailat och länkar.

    SvaraRadera
  4. Läste om din operation, ajaj... Hoppas att du får behålla smärtfriheten o att du snart mår bättre o kan hantverka!

    SvaraRadera
  5. Kul! Jag har mailat och är med i tävlingen :-)

    SvaraRadera