tisdag 14 september 2010

Nu är det dags...






Helt otroligt ! Nu i mitten av september är det faktiskt ett år sedan butiken www.emlina.se startade ! Och i oktober har denna blogg varit igång i ett år ! Det är väldigt roligt med bloggen och jag har lärt "känna" en hel del andra bloggare på ett visuellt sätt. Det trodde jag aldrig för ett år sedan ! Det är jätteroligt att läsa andras bloggar och att få kommentarer och respons på egna bloggen.

Därför passar det bra med en utlottning igen, tycker jag.

Denna gång har ni chans att få 1 nystan Mohair bouclé garn á 100g i valfri färg, av de som finns i butiken,och ett mönster till en stickad sjal på ca 130 cm x 33 cm, i detta garn, som bilden visar. Garnet kan även användas som inslagsgarn i något vävprojekt om inte stickning frestar. Ni ser det på bilderna.

Eller så har ni chansen att få en bok som heter Stickning personligt & handgjort . Så man kan välja mellan dessa två vinster.


För att vara med i utlottningen behöver du bara göra 2 enkla saker.


1). Länka till min BUTIK, (alltså ej till bloggen denna gång), från din blogg eller hemsida, med bilden med emlina-namnet (se ovan) med adressen http://www.emlina.se/shop

2). skicka ett mail till info@emlina.se och berätta att du vill vara med i utlottningen och att du länkat.


Om du INTE HAR EN BLOGG eller hemsida så kan du så klart vara med ändå.

Då ska du göra som ovan, men istället för att länka så ber du att få 2 vänners mailadress som jag får skicka nyhetsbrev, från butiken, till. Dessa två adresser skriver du också med i mailet.


Det är väl lätt som en plätt och klart som korvspad, eller hur? :) Hoppas att ni vill vara med !! Den 5/10 dras en vinnare !


/ Lill.

4 kommentarer:

  1. Ny fin bakgrund, dagen till ära! Ser trevligt ut! Roligt med tävling; jag har både länkat och skickat mail!

    SvaraRadera
  2. Spännande med tävlingar! Mejlat och länkat och ska nu kika finare på din finfina blogg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jo, mejlet jag skickade på adressen här ovan kom i retur. info@emlina.se....
    Kram

    SvaraRadera
  4. Har länkat och skickat mail ;)
    Ha det skönt!

    SvaraRadera