torsdag 26 augusti 2010

Söta knappar i en söt liten ask...






Titta så söta, fina knappar jag fått, i en jättesöt liten ask!



Och de är de färger som jag gillar; vinröda, rosa och lila. Är med i knapp-bytet som stickamera.se har.







Fick asken med posten av Karin i Ösäter





som har bloggen karinpaosater.blogg.se

Varmt tack, Karin!

Tänk, vad kul det är att få roliga knappar med posten av någon okänd, snäll handarbetsbloggare ! Vad glad jag blev ! :) Hoppas att den som jag ska skicka knappar till blir glad också :)

Ni har kanske hört uttrycket: Kan man vara glad åt lite,så har man mycket att vara glad åt. Det stämmer sååå väl, tycker jag :) Nu menar jag inte att förringa det jag fick! Absolut inte! Ni förstår mig säkert rätt, hoppas jag !?

/ Lilli

6 kommentarer:

  1. Vilken fin ask och vackra knappar. Förstår att du är nöjd. Är det inte svårt att sticka sockar från tårna? Har aldrig provat det. Tycker det skulle vara svårt vid hälen.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Bra idé och så fick du ju en fin ask på köpet.

    SvaraRadera
  3. Jag förstår precis vad du menar, jag skulle nog suttit där med den lilla söta asken och lyckligt petat bland knapparna och varit glad för att de var vackra. Äkta, djupt glad fast det inte precis gällde världsfreden eller något annat stort!

    SvaraRadera
  4. Hej! Det var i början av maj som Tina och de andra från Vävmagasinet var hos mej. De ville inte att jag skulle visa de blå mattorna innan tidningen kom ut. Så snart kommer de på bloggen som de såg ut hos mej. Jag har ju haft med en del vävar innan i tidningen och även i deras böcker. Det är roligt att de tycker om det jag gör.
    Önskar dej en skön helg.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Så fina knappar i en liten fin ask :)

    SvaraRadera